joi, 14 octombrie 2010

Domnul Trandafir

Elevii

Prima zi de scoala a fost o zi deosebita pentru mine. Cand mi-am vazut colegii mei dragi, parca zambetul lor imi zicea : ,,Vino,hai sa ne cunoastem mai bine si sa trecem impreuna anul acesta scolar!"
Ne-am imprietenit usor.Invatatorul e foarte domol cu noi,ne invata multe, ne citeste povesti frumoase, pe care ,impreuna cu invataturile si bucuriile mele, le pastrez adanc in inima mea.
Chiar avem cu totii o prietenie cu dascalul nostru, in prietenia noastra e un palat mare. Noi il ascultam pe dascalul nostru, iar el ne ajuta sa parcurgem cailoe palatului prieteniei si invataturii.
Am trecut cu bine aproape trei ani de scoala, iar in fiecare an ne mai vine cate un prieten in relatia noastra, in basmul invataturilor.
In clasa a patra ne vom desparti, si sper ca si mai departe vom putea avea o relatie puternica, intr-un regat mai bogat, amintindu-ne cu bucurie de dascalii nostri buni si dragi.

Niciun comentariu: